czwartek, 21 sierpnia 2014

Liebster Award


Nominacja do Liebester Award otrzymywana jest od innego blogera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przeznaczana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

PYTANIA :

1. Jak długo blogujesz?
Bloguję hm... odkąd skończyłam lat 12 chyba, czyli tak z 5 lat :o Na początku były to blogi z jonas brothers, demi lovato itd, potem justin, następnie one direction i teraz znowu justin :)
2. Co jest dla ciebie inspiracją?
Inspiracją dla mnie jest przede wszystkim muzyka, np znajduję jakiś fajny kawałek i zaczynam marzyć, a marzenia przeistaczają się w bohaterów, ich historię oraz fabułę. Na drugim miejscu zaś jest mój przyjaciel, który wiedzie naprawdę barwne życie i tym samym mnie inspiruje, nie tylko swoim życiem jak i jego przemyśleniami na różne sprawy. Inspiracją są również filmy oraz książki, czy zdjęcia nawet,
3. Kto jest twoim idolem?
Moim idolem jest oczywiście Justin Bieber, ale również Fall Out Boy, nadal Jonas Brothers, Hurts i Demi Lovato, Taylor Swift, Ed Sheeran
4. Jak spędzasz nowy czas.?
Nowy czas? Jak już to wolny czas. Uwielbiam sport, kocham i właśnie w wolnym czasie ćwiczę, biegam, jeżdżę na rowerze, pływam, lubię też leżeć na podłodze kiedy nikogo nie ma i w ciemnościach słuchać muzyki. W roku szkolnym uwielbiam na nudnych lekcjach czytać książki, tworzyć różne historie na wyrwanej kartce z zeszytu. 
5. Które ff jest twoim ulubionym?
Nie mam ulubionego, wszystkie które czytam są świetne i są moimi ulubionymi :)
6. Masz rodzeństwo?
Mam starszego brata.
7. Co robisz kiedy masz blokadę twórczą?
Leżę na łóżku słuchając muzyki i myśląc o różnych sprawach, albo idę na spacer, przewietrzyć się.
8. Jaka piosenka jest twoją ulubioną?
Mam mnóstwo ulubionych, ale gdybym mogła wybrać to Marianas Trench - Beside you oraz Bon Jovi - Always (naprawdę piękna)
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Nie mam pojęcia, wiem natomiast że chcę iść na studia związane z geodezją albo turystyką :) Pewnego dnia skończę którąś książkę, bo mam ich bardzo dużo na laptopie i zamierzam ją wydać.
10. Jakiego rodzaju filmy robisz?
Robię jak już to zwiastuny, ale tak oglądać filmy to lubię: science-fiction, dramaty, romanse, czasem komedie, fantasy i akcji
11. Co daje ci najwięcej radości w pisaniu?
Najwięcej radości w pisaniu daje mi to, że mogę oderwać się od rzeczywistości, wtedy nie myślę o swoich sprawach, o swoim życiu realnym lecz skupiam się na bohaterach i ich życiu.

NOMINOWANI:
11.http://marzenia-duszy.blogspot.com/

PYTANIA DO WAS:
1. Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?
2. Gdzie szukasz inspiracji?
3. W jakim wieku jesteś?
4. Co daje ci satysfakcję?
5. Jakiego typu książki czytasz, lubisz?
6. Jaki film/książka zmusiła cię do myślenia, zainspirowała i czy tworzysz na jej podstawie swoje opowiadanie?
7. Ulubiony film?
8. Gdy miałaś chwilę słabości, to czy planowałaś na zawsze skończyć z pisaniem?
9. Jakie plany wiążesz na przyszłość i czy dotyczą one pisania?
10. Jesteś szczęśliwa?
11. Kto jest twoim idolem ?

OGŁOSZENIE:
Rozdział jest w trakcie pisania, ale zapraszam na mojego drugiego bloga gdzie już pojawił się prolog:
you-give-me-fire.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz